Οδηγίες για επιβίωση από περιττές θερμίδες στην παραλία!

της Μαρίας Τρακαδά 

Πολλά απο τα καλοκαιρινά φαγητά, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, διότι είναι ελαφριά και δροσερά, μας προσθέτουν βάρος. Το καλοκαίρι, όμως ο περισσότερος κόσμος πρσπαθεί να διατηρήσει τη σιλουέτα του ή και να μειώσει το βάρος του, γι αυτό  εμείς συγκεντρώσαμε όλα τα μυστικά για να μην πάρετε βάρος κατα τη διάρκεια του καλοκαιριού και τα μοιραζόμαστε μαζί σας.

Όταν η ζέστη σας έχει αφυδατώσει καλύτερη λύση είναι  το νερό ή ένα παγωμένο τσάι ή μια λεμονάδα. Τα ροφήματα αυτά είναι αρκετά, ωστόσο, είναι αρκετά  θερμιδογόνα (περίπου 80-100 θερμίδες ανά ποτήρι), οπότε καλύτερα ίσως να προτιμίσετε χυμούς απο φρέσκα στυμμένα φρούτα. Και αυτοί, ωστόσο, με μέτρο γιατί περιέχουν αρκετή ζάχαρη. 

Ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είστε και όταν πίνετε καλοκαιρινά cocktails. Παρ’ όλο που είναι πολύ απολαυστικά και δροσιστικά, ένα cocktail, πχ μια pina colada μπορεί να έχει μέχρι και 600-800 θερμίδες.

Καλύτερα να καταναλώνετε αλκοολούχα ποτά με λίγες θερμίδες, όπως το τζιν.

Ένα γρήγορο και εύκολο γεύμα είναι η φρουτοσαλάτα σε κονσέρβα. Οι φρουτοσαλάτες σε κονσέρβες, όμως,  έχουν γλυκαντικα και σιρόπι, με πολλές θερμίδες. Καλύτερα να καταναλώνετε φρεσκα φρούτα.

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δώσετε και στις σάλατες με διάφορες σως. Οι σως μπορεί να χαλάσουν το υγιεινό γεύμα, μπορείτε σαν υποκατάστατο να βάλετε γιαούρτι που έχει λίγες θερμίδες και είναι αρκετά δροσερό.

Το φαγητό στην παραλία αποτελεί πειρασμό, καθώς στα περισσότερα beach bar τα φαγητά που σερβίρουν είναι κατεψυγμένα, προμαγειρεμένα ή τηγανιτά. Καλύτερα να προτιμάτε μια σαλάτα με ψητό κοτόπουλο, ή να έχετε μαζί σας φρούτα.

Μην αφήσετε το παγωμένο γιαούρτι να σας ξεγελάσει! Μπορεί να νομίζετε πως είναι χαμηλό σε θερμίδες η αλήθεια είναι όμως πως έχει πολύ ζάχαρη και θερμίδες σχεδόν όσες το παγωτό.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μην βγάζετε την γυμναστική απο την ζωή σας. Η ζέστη ίσως στέκεται εμπόδιο, αλλά υπάρχουν αρκετές λύσεις. Μπορείτε να διαλέξετε δραστηριότητες που γίνονται σε κλειστούς χώρους, όπως το bowling, η γυμναστική στο νερό είναι επίσης μια καλή λύση για να δροσίζεστε την ώρα της γυμναστικής. Ακόμη μπορείτε να επιλέξετε να γυμνάζεστε πρωινές ώρες όπου η ζέστη δεν είναι τόσο έντονη.

Πηγές: http://www.health.com/health/gallery/0,,20933109,00.html

http://kidshealth.org/en/teens/summer-weight.html

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Οι φίλοι μας